Όπως θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού «ΦΟΥΣΚΩΤΟ» που θα κυκλοφορήσει στις 15 Μαρτίου, το 2010 επήλθε η πλήρης, ολοκληρωτική και –δυστυχώς- ως ένα βαθμό οριστική καταστροφή του κλάδου κατασκευής και εμπορίας φουσκωτών σκαφών. Είναι περιττό το να συζητάμε τώρα για το αν έφταιξε η προηγούμενη κυβέρνηση (παρ’ ότι στη διάρκεια της θητείας της ο κλάδος προόδευσε ΧΩΡΙΣ να έχει κανενός είδους κρατική υποστήριξη, επιχορήγηση, ευνοϊκούς όρους φορολόγησης κτλ.), ή η αλαλούμ οικονομική πολιτική της παρούσης. Γεγονός είναι ότι, ουσιαστικά, τον τελευταίο χρόνο δεν υπάρχει κανενός είδους πολιτική που να αφορά την ανάπτυξη ή έστω την συντήρηση της οικονομίας, και ειδικά της μικρομεσαίας επιχείρησης. Και είναι επίσης γεγονός ότι όποιος κι αν έφταιξε, αυτή τη στιγμή κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα: Η καταστροφή επήλθε. Ο κλάδος διελύθη. Το αν δεν το έχουν καταλάβει ακόμα οι ίδιοι οι κατασκευαστές και οι έμποροι, είναι ένα άλλο θέμα που έχει τις ρίζες του στο ρητό «η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία». Αυτό το ρητό όμως, όπως και το ευχολόγιο τύπου «την υγεία μας να ‘χουμε», τα θυμόμαστε πάντα ΑΦΟΥ έχουμε αποτύχει ή καταστραφεί! Εν πάση περιπτώσει, με μόλις 700 μικρά (και τα πιό πολλά Κινέζικα) φουσκωτά σκάφη να έχουν πωληθεί τους πρώτους μήνες του 2010 και ελάχιστα το β’ εξάμηνο, είναι αμφίβολο εάν θα μπορέσει να ορθοποδήσει ξανά ο κλάδος πριν περάσουν τουλάχιστον 4-5 χρόνια. Περισσότερα, μαζί με στατιστικές, πίνακες και στοιχεία πωλήσεων, στο τεύχος Νο 81 που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα όλης της χώρας στις 15 Μαρτίου.
AND THE OSCAR GOES TO:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου