Με αφορμή αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα συνεργατών και πελατών μας, οι οποίοι με έκδηλη αγωνία θέλησαν να μάθουν εάν έχουμε αναστείλει τις εργασίες, μια που κάποιοι ανεγκέφαλοι διαδίδουν στην αγορά ότι η BARRACUDA έκλεισε και κάποιοι άλλοι που δεν έχει κανένα νόημα να τους χαρακτηρίσω διαδίδουν ότι ο υπογράφων την επιστολή αυτή απεβίωσε.
Θα ήθελα να δηλώσω σε αυτούς τους "κυρίους" ότι δεν πρέπει να συμπεριφέρονται σαν κοινές κουτσομπόλες και ότι όταν μία ελληνική επιχείρηση κλείνει, κάνει πολύ μεγάλο κακό στην ήδη εξαντλημένη οικονομία μας.
Η BARRACUDA είναι ανοικτή και λειτουργει. Βεβαίως αντιμετωπίζει δυσκολίες όπως κάθε ελληνική επιχείρηση και κάθε ελληνικό σπίτι σήμερα αλλά συνεχίζει κανονικά.
Δεν τα παρατάμε, δεν πρέπει, το οφείλουμε στα παιδιά μας να αγωνιστούμε γι’ αυτά όπως οι δικοί μας γονείς αγωνίστηκαν για εμάς.
Επιβεβαίωση των παραπάνω είναι ότι η Barracuda το 2010 επένδυσε σε υποδομή και νέα μοντέλα. Αντιλαμβανόμενη την επερχόμενη κρίση προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα δομή πραγμάτων ώστε να αντλήσει χρήματα από το εξωτερικό μια και η ελληνική αγορά ήταν ορατό από τότε ότι θα περιέλθει σε δεινή οικονομική θέση.
Έτσι η νέα στρατηγική είχε στο μενού της τρία νέα μοντέλα το Satellite 900, πού είναι ήδη γνωστό για το αεροπορικού τύπου ρολ-μπαρ πού του επιτρέπει να ταξιδεύει κόντρα με ταχύτητα 20 κόμβων στα 8 μποφόρ.
Το Aphrodite 850 που θα παρουσιαστεί στον ειδικό τύπο αρχές του 2012 στη θάλασσα και το COSMOS 1010 (εκ του κόσμημα) που βρίσκεται στο στάδιο κατασκευής του καλουπιού και με τις μελέτες διεκδικεί την κατηγορία πλεύσης Α (9+ μποφόρ)
Και τα τρία νέα μοντέλα είναι Ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής, πάντα με το γνωστό πάθος μας για την ποιότητα.
Για την Barracuda,
Αναστάσιος Χατζησταματίου
Θα ήθελα να δηλώσω σε αυτούς τους "κυρίους" ότι δεν πρέπει να συμπεριφέρονται σαν κοινές κουτσομπόλες και ότι όταν μία ελληνική επιχείρηση κλείνει, κάνει πολύ μεγάλο κακό στην ήδη εξαντλημένη οικονομία μας.
Η BARRACUDA είναι ανοικτή και λειτουργει. Βεβαίως αντιμετωπίζει δυσκολίες όπως κάθε ελληνική επιχείρηση και κάθε ελληνικό σπίτι σήμερα αλλά συνεχίζει κανονικά.
Δεν τα παρατάμε, δεν πρέπει, το οφείλουμε στα παιδιά μας να αγωνιστούμε γι’ αυτά όπως οι δικοί μας γονείς αγωνίστηκαν για εμάς.
Επιβεβαίωση των παραπάνω είναι ότι η Barracuda το 2010 επένδυσε σε υποδομή και νέα μοντέλα. Αντιλαμβανόμενη την επερχόμενη κρίση προσπάθησε να προσαρμοστεί στη νέα δομή πραγμάτων ώστε να αντλήσει χρήματα από το εξωτερικό μια και η ελληνική αγορά ήταν ορατό από τότε ότι θα περιέλθει σε δεινή οικονομική θέση.
Έτσι η νέα στρατηγική είχε στο μενού της τρία νέα μοντέλα το Satellite 900, πού είναι ήδη γνωστό για το αεροπορικού τύπου ρολ-μπαρ πού του επιτρέπει να ταξιδεύει κόντρα με ταχύτητα 20 κόμβων στα 8 μποφόρ.
Το Aphrodite 850 που θα παρουσιαστεί στον ειδικό τύπο αρχές του 2012 στη θάλασσα και το COSMOS 1010 (εκ του κόσμημα) που βρίσκεται στο στάδιο κατασκευής του καλουπιού και με τις μελέτες διεκδικεί την κατηγορία πλεύσης Α (9+ μποφόρ)
Και τα τρία νέα μοντέλα είναι Ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής, πάντα με το γνωστό πάθος μας για την ποιότητα.
Για την Barracuda,
Αναστάσιος Χατζησταματίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου