Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ; Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΦΡΑΓΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ!

  Αν αυτό δεν είναι σκάνδαλο, τότε οι λέξεις έχουν χάσει την σημασία τους! Ο ένας εκ των δύο άμεσα υπευθύνων για την Ελληνική τραγωδία του 2009-2012, όχι μόνο συνεχίζει να βρίσκεται στην κυβέρνηση, αλλά λίγες μέρες πριν φύγει για πάντα από την πολιτική σκηνή, με πρόσχημα την προστασία του περιβάλλοντος, νομοθετεί την απαγόρευση κυκλοφορίας των Ι.Χ. αυτοκινήτων με άδεια πριν το 1990 στην Αθήνα! Συγκεκριμένα, από 1ης Μαΐου 2012 όλα τα Ι.Χ.προ του 1991 θα απαγορεύεται εντελώς να κυκλοφορούν στον δακτύλιο, ενώ όλα τα επαγγελματικά άνω των 2.200 κιλών (δηλαδή όλα τα μικρά φορτηγάκια-κλούβες έως 3,5 tn που οδηγούνται με ερασιτεχνικό δίπλωμα) θα απαγορεύεται να κυκλοφορούν γενικά εντός Αθηνών, παρά μόνο στις Ε.Ο. Αθ.-Λαμίας και Αθ.-Κορίνθου και στην Αττική Οδό. Αυτό, όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, είναι ένα τεράστιο δώρο προς τον κλάδο του αυτοκινήτου, αλλά και απολύτως οξύμωρο, μιά και θα υποχρεώσει δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες να αγοράσουν καινούριο φορτηγάκι, κάτι που προφανώς δεν μπορούν να κάνουν, για οικονομικούς λόγους. Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τους κατόχους παλαιών Ι.Χ., οι οποίοι έχουν χάσει μεγάλο μέρος των απολαβών τους, έχουν χάσει τις δουλειές τους, η εφορία τους τσακίζει, η ΔΕΗ τους απειλεί και τώρα χάνουν και το δικαίωμα της μετακίνησης με το παλιό Ι.Χ. που με κόπο και θυσίες διατηρούν, επειδή αυτός ο μοιραίος (για την Ελλάδα) υπουργός, πάντα στον σνομπ Ευρωπαϊκό του κόσμο, θέλει να ικανοποιήσει και τον κλάδο αυτοκινήτου σαν μιά τελευταία κίνηση πριν παραδώσει για πάντα την εξουσία. Και βέβαια οι περιβαλλοντικοί λόγοι είναι ουσιαστικοί και σεβαστοί, αλλά θα μπορούσαν να περιμένουν για δύο-τρία χρόνια, μιά και είναι αδιανόητο να επιβάλλονται τέτοιες απαγορεύσεις στους νεόπτωχους Έλληνες (εξ' άλλου οι ρύποι έχουν ούτως ή άλλως μειωθεί, γιατί τα ακριβά καύσιμα έχουν μειώσει τις μετακινήσεις). Ελπίζουμε να επικρατήσει η λογική και η ανθρωπιά και όχι το πολιτικό/επιχειρηματικό συμφέρον. Διαφορετικά, τα λεγόμενα "κόμματα εξουσίας", θα στείλουν  και τους τελευταίους οπαδούς τους συστημένο πακέτο στα αριστερά κόμματα και πολιτικούς σχηματισμούς.
  Αυτός ο ίδιος άνθρωπος, για να μην ξεχνιόμαστε, σαν υπουργός οικονομικών "χρησιμοποίησε" τα σκάφη αναψυχής για να βάλει χέρι στις πενιχρές συντάξεις των γερόντων ήδη από τον Μάϊο του 2009, όχι μόνο με το φόρο πολυτελείας 10%, με τον ΦΠΑ 23% και με την επαναφορά των τεκμηρίων διαβίωσης, αλλά -κυρίως- με την αδιάκριτη στοχοποίηση ΟΛΩΝ των σκαφών αναψυχής! Δηλαδή, ενώ η φοροδιαφυγή και η ρεμούλα όντως συνέβαινε στις μεγάλες θαλαμηγούς των εκατομμυρίων Ευρώ (που εμφανίζονταν σαν "επαγγελματικές" και δεν πλήρωναν ΦΠΑ, ούτε φόρους, ούτε καν δασμούς στα καύσιμα!), η προπαγάνδα της κυβέρνησης δεν έκανε διαχωρισμό ως όφειλε στα βαρκάκια και στα σκαφάκια, με αποτέλεσμα να τρομοκρατηθεί ο κόσμος, να παγώσει η αγορά και τελικά να διαλυθεί και να καταστραφεί ένας υγιής, κερδοφόρος και δυνάμει εξαγωγικός κλάδος! Τώρα, ο ίδιος κύριος κάνει την χάρη στο λόμπυ του αυτοκινήτου, που δυστυχώς για όλους τους υπόλοιπους επαγγελματικούς κλάδους, όχι μόνο είναι ισχυρότερο, αλλά φαίνεται ότι έχει και τις ευλογίες των φασιστών της Ευρώπης που είναι και οι ουσιαστικοί μας κυβερνήτες. Κρίμα για όλους μας...

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΒΑΖΟΥΝΕ ΤΑ ΕΝ-ΛΟΓΩ ΑΦΤΟΚΙΝΗΤΑ ? ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ & ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ !!!
    ΕΤΣΙ ΒΡΑΒΩ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή