Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010

ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ Νο 134, ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2010

Κυκλοφόρησε σε Αθήνα-Πειραιά (και από την επόμενη εβδομάδα σε όλη τη χώρα) το... πολυαναμενόμενο νέο τεύχος του περιοδικού “ΦΟΥΣΚΩΤΟ”. Είναι ένα τεύχος... “φιγουρίνι”, όπως έλεγαν παλιά τα γυναικεία περιοδικά που κυκλοφορούσαν κάθε σαιζόν με αποκλειστική ύλη τις δημιουργίες των ξένων σχεδιαστών. Στην περίπτωσή μας βέβαια έχουμε να κάνουμε με προϊόντα που αφορούν περισσότερο τους άνδρες, αλλά ποιός είπε ποτέ ότι οι άνδρες δεν ενδιαφέρονται για τα νέα μοντέλα των προϊόντων που τους αφορούν; Έτσι το νέο τεύχος αφιερώνεται αποκλειστικά στα ναυτικά σαλόνια της Genova και της Αθήνας, παρουσιάζοντας όλα τα νέα μοντέλα (αλλά και τη γνωστή γκάμα) των περισσότερων κατασκευαστών. Και για να μη γίνει κάποια παρεξήγηση, διευκρινίζουμε ότι η αναφορά γίνεται για τους συμμετέχοντες στα σαλόνια, δηλαδή τους Ιταλούς στη Genova και τους Έλληνες (κατά βάσιν) στην Αθήνα. Φυσικά, υπάρχουν πολλές και καλές εταιρείες φουσκωτών, Ελληνικών, Βρεττανικών, Σκανδιναβικών, και εν γένει διεθνών, που έχουν και καλά σκάφη και πολλά νέα μοντέλα για το 2011 αλλά δεν συμμετείχαν στις εκθέσεις. Τα σκάφη αυτά, θα παρουσιαστούν στο blog fouskoto-mag και βεβαίως στο περιοδικό, αμέσως μόλις μας γίνουν γνωστά.
  Ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο του νέου τεύχους είναι και το άρθρο της εισαγωγής στο ναυτικό σαλόνι Αθηνών και η έρευνα που κάναμε στον εμπορικό κόσμο, οι εκπρόσωποι του οποίου έπρεπε να απαντήσουν σε 5 ερωτήσεις σχετικά με την κίνηση της αγοράς και τις μελλοντικές εξελίξεις. Διαβάστε τις απαντήσεις τους και θα έχετε μιά πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει σήμερα στον κλάδο που όλοι τόσο αγαπάμε, στον κλάδο των φουσκωτών σκαφών.
  Στη συνέχεια, μικρά αποσπάσματα από τα editorials, και η απαραίτητη υπενθύμιση: Αγοράστε το ΦΟΥΣΚΩΤΟ από το περίπτερο, και βοηθήστε στην συνέχεια του μοναδικού περιοδικού που εδώ και 16 χρόνια, σε εύκολες αλλά και σε δύσκολες εποχές, ασχολείται αποκλειστικά (και προωθεί φανατικά) τα φουσκωτά σκάφη. Το “ΦΟΥΣΚΩΤΟ” έχει ανάγκη τους αγοραστές-αναγνώστες του, περισσότερο από κάθε άλλη φορά στην ιστορία του. Κι αυτό δεν είναι ούτε αποτυχία ούτε επιτυχία, αλλά μιά ανάγκη των καιρών, ανάγκη που την κάνει ακόμα πιο επιτακτική το καταρρέον οικονομικό περιβάλλον.


ΕΝ ΠΛΩ
DON’T WORRY, BE HAPPY!


  Μία ακόμα ανήσυχη νύχτα έφτασε στο τέλος της, ένας ακόμα ταραγμένος ύπνος τερματίστηκε από το γκρίζο φως της φθινοπωρινής αυγής. Κάτι έχω πάρει ανάποδα με την αλλαγή της ώρας, δεν εξηγείται αλλοιώς το ότι νομίζω ότι ξυπνάω στις 06.00 και το ρολόϊ δείχνει συνεχώς και επιμόνως μεταξύ 08.30 και 09.00. Καθημερινώς! Εν πάση περιπτώσει, η ανησυχία μου είναι απόλυτα λογική και, νομίζω, δικαιολογημένη, ιδίως μετά τις έντονες βροχοπτώσεις που είχαμε τις προηγούμενες εβδομάδες: Το σκάφος βρίσκεται σε parking χωρίς στέγαστρο! 


Η... απρόσμενη συνέχεια στο τεύχος Νο 134 που κυκλοφορεί.


ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ
“ΕΓΩ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΤΑ’ ΛΕΓΑ, ΜΑ ΤΑ’ ΚΟΥΓΕΣ ΠΑΡΑΛΟΓΑ”!


  Σας τά’ λεγα, κι ας με “παρεξηγούσατε”: Η “πολιτική” στην Ελλάδα δεν είναι θέμα κομμάτων, ιδεολογιών, “αρχών” κτλ., αλλά ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ. Κι αυτό σημαίνει ότι κάποιοι την έχουν ως βιοποριστικό μέσο, ενώ η επιβίωση των υπολοίπων –και περισσοτέρων– εξαρτάται ΑΠΟΛΥΤΑ και ΑΜΕΣΑ από το επίπεδο, την ευφυΐα και την διορατικότητα των πρώτων –και λιγότερων. Βέβαια, υπάρχει και το θέμα των εκλογών, δηλαδή μιά διαδικασία που δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι “εμείς ορίζουμε τις τύχες μας”. Αυτό είναι ψευδές-ψευδέστατο, για τον εξής απλό λόγο: 


Η (ενδιαφέρουσα) συνέχεια στο τεύχος Νο 134 που κυκλοφορεί.

Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ «ΦΟΥΣΚΩΤΟ», ΣΤΙΣ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ!

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ Νο 134 ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «ΦΟΥΣΚΩΤΟ» ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΤΑ ΝΑΥΤΙΚΑ ΣΑΛΟΝΙΑ GENOVA ΚΑΙ ΑΘΗΝΩΝ

  Παρά τις αντίξοες συνθήκες, και μέσα στο –δυστυχώς- εχθρικό περιβάλλον που έχει διαμορφώσει η πολιτική της Κυβέρνησης για τα σκάφη αναψυχής, κυκλοφορεί ένα εντυπωσιακό και πολυσέλιδο τεύχος αφιερωμένο στα ναυτικά σαλόνια της Genova και της Αθήνας, με όλα τα μοντέλα μικρών και μεγάλων φουσκωτών RIBs για το 2011. Είναι περιττό να πούμε (γιατί δεν χρειάζεται να σας απασχολούμε με τα προβλήματά μας) ότι η καθυστέρηση της κυκλοφορίας οφείλεται στα τεράστια οικονομικά προβλήματα και στην ύφεση του σχεδόν... 100% (!) που χτύπησε τον κλάδο των φουσκωτών το τελευταίο εξάμηνο. Η «κρίση» αυτή φαίνεται φυσικά και στις μειωμένες διαφημιστικές καταχωρήσεις, κάτι που σημαίνει ότι το «ΦΟΥΣΚΩΤΟ» εξαρτάται πλέον σχεδόν αποκλειστικά από τις πωλήσεις των περιπτέρων. Με το «δικαίωμα» που μας δίνει η συνεχής και αποκλειστική ενασχόληση, προάσπιση και προώθηση του φουσκωτού σκάφους επί δεκαπενταετία αλλά και η «σχέση» που έχουμε αναπτύξει μαζί σας όλα αυτά τα χρόνια, σας ζητάμε αυτή τη φορά (και για το άμεσο, τουλάχιστον, μέλλον) να αναζητήσετε στο περίπτερο και να αγοράσετε το τεύχος του περιοδικού, εφόσον φυσικά πιστεύετε ότι προσέφερε στο παρελθόν και θα συνεχίσει να προσφέρει στο μέλλον.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Λόγω της «κατάστασης συναγερμού», το τεύχος Νο 134 θα κυκλοφορήσει στις 24/11 μόνο στην Αθήνα-Πειραιά και μία εβδομάδα αργότερα σε όλη τη χώρα. Το τεύχος Νο 135, με όλα τα τεστ των νέων μοντέλων του 2011, θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα πανελλαδικά, την εβδομάδα των Χριστουγέννων.

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΘΑ ΠΕΤΑΞΩ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ: Ακούστε το τραγούδι βλέποντας το βίντεο, για να καταλάβετε α) Ποιά είναι η αλήθεια, και β) Τι μας περιμένει

Την ώρα που η Κυβέρνηση μας κοροϊδεύει, που οι μουσουλμάνοι καταλαμβάνουν την Αθήνα, που οι Ευρωπαίοι τοκογλύφοι οδηγούν την Ελλάδα στην καταστροφή και οι γραββατωμένοι δημοσιογράφοι χαριεντίζονται με τους πολιτικούς στην τηλεόραση από τις 6 το πρωί, υπάρχουν κάποιοι δημιουργικοί και ανήσυχοι Έλληνες, που φτιάχνουν τραγούδια και slideshows σαν αυτό που ακολουθεί.  Όμως, ο κόσμος συνεχίζει να ζει μέσα στη φτήνεια, στη ψευτιά και στο “big brother”. ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΑΚΟΜΑ;;;

Δείτε το βίντεο ΕΔΩ.

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

NEA FNM 300 - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


  Παρά τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς η FNM έκανε και πάλι το θαύμα της και παρουσίασε την FNM HPE/P 300 την μικρότερη και ελαφρύτερη πετρελαιομηχανή στην κατηγορία της.
  Η FNM HPE/P 300 είναι βασισμένη σε τετρακύλινδρο 3.000 κυβικών μπλοκ, με καδένα χρονισμού, DOHG 16 βαλβίδες, αποδίδει 295 ίππους στις 4000 στροφές, με ροπή 560 Nm στις 2.400 στροφές.
  Ο ψεκασμός είναι Direct Injection Common Rail, είναι υπερτροφοδοτούμενος από υδρόψυκτη τουρμπίνα, και ψύχεται με διπλό κύκλωμα νερού.
  Το βάρος της είναι στα 320 κιλά bobtail, και οι διαστάσεις μόλις 78 cm μήκος, 77,5 cm πλάτος, και 75 cm ύψος.
  Προς το παρόν συνδυάζεται με ρεβέρσες και Vdrive για το μοντέλο ΗΡΕ, και με πόδια Bravo2 Bravo3 για το μοντέλο ΗΡΕΡ.
  Η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 30 λίτρα την ώρα σε ταχύτητα κρουαζιέρας. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνει όργανα πλεξούδα, νεροπαγίδα καυσίμου, φίλτρο θαλασσινού νερού, και ελαστικές βάσεις.
  Στον έξτρα εξοπλισμό προσφέρονται ηλεκτρονικά χειριστήρια, κιτ για ζεστό νερό, όργανα για fly bridge, βαλβίδα ψαρέματος και έξτρα τροχαλία.
  Πληροφορίες: FNM MARINE DIESEL - Μάρκος Τζωρτζίνης, Βάρης Κορωπίου 193, Κορωπί 19400, Τηλ.: 210 8979250, Fax: 210 8979259, E-mail: info@fnm.gr

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

ΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «ΦΟΥΣΚΩΤΟ» ΣΤΙΣ 20/11 ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ

  Ευχαριστούμε τους αναγνώστες μας που ΔΕΝ μας ρωτούν φέτος «γιατί άργησε να κυκλοφορήσει το τεύχος», δείχνοντας κατανόηση απέναντι στα τεράστια προβλήματα επιβίωσης που αντιμετωπίζει ο κλάδος (κατασκευαστών, εισαγωγέων και ναυτικού Τύπου), λόγω της Διεθνούς κρίσης (10%), της Ελληνικής «ημι-χρεωκοπίας» (20%) και της Κυβερνητικής πολιτικής (70%), η οποία υπαγορεύεται από το εξωτερικό και βασίζεται στην αφαίμαξη λαού και επιχειρήσεων, όσο ακόμα ζουν και αναπνέουν. Ελπίζουμε ότι λίγο πριν τον θάνατο όλων μας (και της Ελλαδος ως κυρίαρχης χώρας), η αδύναμη αυτή Κυβέρνηση θα θυμηθεί το... ’21 και θα κάνει κάτι ουσιαστικό, όπως ας πούμε το να προσφύγει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ώστε αυτός να συγκαλέσει ένα «συμβούλιο πολιτικών αρχηγών» όλων των κομμάτων, και να ληφθούν κάποιες αποφάσεις που θα δείξουν στο εξωτερικό ότι στην Ελλάδα υπάρχει αρραγές μέτωπο και όχι αυτοί οι πολιτικοί (και πολιτική) του κλαυσίγελου, που φέρνει αγανάκτηση και λύπη (τουλάχιστον μας έχουν κάνει ένα καλό: Κόψαμε την τηλεόραση για να μην τους βλέπουμε!).
  Μαζί με τα διάφορα που «κόβονται», κόπηκαν από τον κλάδο μας (του ναυτικού Τύπου) όχι μόνο οι διαφημίσεις αλλά και οι πληρωμές. Έτσι, το «καράβι» βυθιζόμενον τραβάει και αθώους στον πάτο, ελπίζουμε δε (και ευχόμαστε) ότι το μόνο που «θα πάθουν» τα διάφορα θαλασσινά έντυπα θα είναι οι καθυστερήσεις της κυκλοφορίας τους και όχι κάτι σοβαρότερο.
  Χαρακτηριστικό: Ένας «μεγάλος» κατασκευαστής, μας έκοψε την (απλήρωτη εισέτι) διαφήμιση, λέγοντάς μας: «Δεν χρειάζεται να διαφημιζόμαστε, γιατί πουλάμε μόνοι μας. Χάρη σας κάναμε τόσο καιρό, για να βοηθήσουμε το περιοδικό». Ευχαριστούμε λοιπόν για την «βοήθεια», αλλά θα ήταν προτιμότερο να μας πει «παιδιά, δύσκολη περίοδος, δεν περισσεύει μία, ας περάσει η κρίση και τα ξαναλέμε την άνοιξη».
  Όμως, πολλά και ενδιαφέροντα για τον τρόπο με τον οποίο ο κλάδος αντιμετωπίζει την κρίση, στο νέο μας τεύχος, στις 20 Νοεμβρίου. Συγχωρήστε μας, οι όσοι φανατικοί φίλοι της γραφίδας μας, την μακρά καθυστέρηση, αλλά πρέπει κι εμείς κάπως να προφυλαχτούμε, μέχρι... «να κάνει ξαστεριά» (και ποιός πίστευε ότι θα γραφόταν αυτό για «σοσιαλιστική» Κυβέρνηση...).