Το 2008, με την τεχνητή πετρελαϊκή κρίση, αν θυμάστε το λίτρο της απλής αμόλυβδης είχε ανέβει στα 1,36 Ευρώ, και είχε φτάσει (ή και περάσει) τα 1,40 Ευρώ σε μερικές περιοχές της χώρας μας. Άρα, έχουμε «καεί» μιά φορά (και ακόμα τσούζει!). Για φέτος, η συνταγή είναι απλή: Κάνεις 20 μίλια, ρίχνεις άγκυρα για 5 ημέρες πλάϊ σε μιά ωραία παραλία, κ.ο.κ.! Έτσι, περνάς τις διακοπές σου χωρίς πολλή βόλτα αλλά και χωρίς να καις το Τέξας, που είπαμε και αλλού. Πάντως, υπάρχει ένας ακόμα τρόπος για να μας τσακίσει ολότελα η βενζίνη, κι αυτός είναι το να... μείνουμε από βενζίνη, και μάλιστα με εξωλέμβιες στις οποίες δεν αρέσει να μένουν! Συγκεκριμένα, μπορεί να χρειαστούν εξαέρωση (και να κάνουμε κάποια ζημιά προσπαθώντας να εξαερώσουμε), ή, το χειρότερο, να χαλάσει από έλλειψη βενζίνης η αντλία χαμηλής (αυτό μπορεί να συμβεί στις Mercury Verado, και παρ’ ότι η αλλαγή της δεν είναι δύσκολη ούτε ακριβή, πρέπει να έχετε: α) Καινούρια αντλία, β) Εξουσιοδοτημένο μηχανικό Verado, γ) κινητήρα (πόδι) εκτός θαλάσσης).
Ένα ακόμα «κακό» που συμβαίνει τις περισσότερες φορές που μένουμε από βενζίνη, είναι ότι οι υδατοπαγίδες, οι αντλίες, οι σωληνώσεις και τα φίλτρα, τραβούν ό,τι σκουπίδια και αηδίες έχουν κατακαθίσει στο ρεζερβουάρ. Ας φροντίσουμε λοιπόν, «να μην μας τύχει». Ένα 24 λιτρο ρεζερβουάρ ασφαλείας μέσα στο σκάφος είναι μιά έξυπνη «εφεδρική» λύση, για να προλάβουμε τα παραπάνω αν έχουμε την υποψία ότι το κύριο ρεζερβουάρ βρίσκεται «στο τσακ» να αδειάσει (κάτι που τα ανακριβή όργανα δεν βεβαιώνουν και μόνο αν υπάρχει απ’ ευθείας τάπα μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την στάθμη, μετρώντας με «βέργα»).
Ένα ακόμα «κακό» που συμβαίνει τις περισσότερες φορές που μένουμε από βενζίνη, είναι ότι οι υδατοπαγίδες, οι αντλίες, οι σωληνώσεις και τα φίλτρα, τραβούν ό,τι σκουπίδια και αηδίες έχουν κατακαθίσει στο ρεζερβουάρ. Ας φροντίσουμε λοιπόν, «να μην μας τύχει». Ένα 24 λιτρο ρεζερβουάρ ασφαλείας μέσα στο σκάφος είναι μιά έξυπνη «εφεδρική» λύση, για να προλάβουμε τα παραπάνω αν έχουμε την υποψία ότι το κύριο ρεζερβουάρ βρίσκεται «στο τσακ» να αδειάσει (κάτι που τα ανακριβή όργανα δεν βεβαιώνουν και μόνο αν υπάρχει απ’ ευθείας τάπα μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την στάθμη, μετρώντας με «βέργα»).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου