Με την αρνητική –καταστροφική- πορεία της Ελληνικής οικονομίας, ακόμα και το ότι γίνεται καν Ναυτική Έκθεση μπορεί να θεωρηθεί σαν επίτευγμα, παρ’ ότι ουσιαστικά πρόκειται για μια τελευταία απελπισμένη προσπάθεια των μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων του κλάδου θαλάσσιας αναψυχής να πραγματοποιήσουν μερικές πωλήσεις, που θα τους επιτρέψουν να διατηρηθούν στη ζωή για μερικούς μήνες. Όμως, αν τα ναυτιλιακά είδη και τα ηλεκτρονικά συνεχίζουν να έχουν κάποιες μικρές και σποραδικές πωλήσεις, τα σκάφη και οι κινητήρες βρίσκονται εδώ και πολύ καιρό στο απόλυτο μηδέν. Ας είμαστε λοιπόν ρεαλιστές και ας μην περιμένουμε θεαματικές αλλαγές για το μέλλον, ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι θα έρθει κάποια άλλη κυβέρνηση λιγότερο ενδοτική στους ξένους και περισσότερο αναπτυξιακή για τους Έλληνες.
Οι φίλοι των φουσκωτών που θα έρθουν στο Metropolitan Expo από 15-23 Οκτωβρίου για το Ναυτικό Σαλόνι ας είναι προετοιμασμένοι για την μικρότερη έκθεση όλων των εποχών (αφού περνάμε την χειρότερη ύφεση από την εποχή του Τρικούπη), ελπίζοντας ότι τουλάχιστον θα βρουν καλά και φτηνά αξεσσουάρ και ναυτιλιακά για το σκάφος τους (αν έχουν), ή μπρελόκ και διακοσμητικά (αν δεν έχουν!).
Το φετεινό Ναυτικό Σαλόνι Αθηνών θα γίνει συνολικά σε μία μόνο αίθουσα, την Νο 3 (αντί τεσσάρων το 2009 και τριών το 2010) και οι εταιρείες φουσκωτών σκαφών που έχουν δηλώσει συμμετοχή είναι οι εξής (αλφαβητικά): Bolton, Boss, Commander (ΚΟΡΜΟΣ ΑΒΕΕ), Grand, MV Comfort-Motonautica Vesuviana, Shearwater, Olympic, Oceanic, Top Line και Viper.
Όσον αφορά στους κινητήρες, μετά την ακύρωση της συμμετοχής της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ (Yamaha), δεν υπάρχει καμμία αντιπροσωπεία εξωλεμβίων που να συμμετέχει επισήμως. Μόνοι κινητήρες που χρησιμοποιούνται σε (μεγάλα) φουσκωτά και παρουσιάζονται στην έκθεση από τις επίσημες αντιπροσωπείες, είναι οι έσω-έξω βενζίνης και diesel Mercruiser και CM από την Motocraft, καθώς και οι diesel της FNM.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου