Σάββατο 4 Μαΐου 2013

ΨΑΞΤΕ ΤΟ (ΤΟΝ) ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ (ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ)

Για να μην παρεξηγηθει ο τίτλος, ξεκαθαρίζουμε ότι αναφερόμαστε σε παροχή υπηρεσιών του κλάδου σκαφών αναψυχής, και εννοούμε ότι σήμερα οι τιμές και έχουν πέσει και πρέπει να πέσουν κι άλλο, για να υπάρξει έστω μια στοιχειώδης κινηση (και επανεκκίνηση) της αγοράς. Οσο λοιπόν υπάρχουν επιχειρήσεις που συνεχίζουν να είναι πανάκριβες λες και τίποτα δεν έχει συμβεί σ' αυτή τη χώρα απο το 2009-2010 και μετά, τόσο εσείς, οι πελάτες και "χρηματοδότες" τους, θα πρέπει να ζητάτε αναπροσαρμογή των χρεώσεων σύμφωνα με τα νέα δεδομένα. Και αν συναντήσετε άρνηση, ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΣΤΑΖΕΤΕ ΝΑ  ΦΕΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ, όσο κι αν αυτό μπορεί να σημαίνει ότι θα χάσετε λίγο απο το "στυλ" σας, αφου ως καραμπινάτοι νεοπλουτίδηδες τα τελευταία χρόνια προσδώσαμε "κοσμικότητα" ακόμα και στις μάντρες με τα στέγαστρα και τους ελληνοποιημένους ρυμουλκαδόρους.
 Είναι σαφές ότι υπάρχουν πολλές, μα πάρα πολλές τυποποιημένες εργασίες, όπως π.χ. service κινητήρων, επισκευές και συντήρηση πολυεστερικών και πνευστών τμημάτων, τεντοποιία, φύλαξη, επισκευές τρέιλερ, ηλεκτρολογικά κ.α., για τις οποιες ο κάθε μάστορας, τεχνικός ή επιχειρηματίας, χρεώνει ότι θέλει. Κι αυτό γίνεται γιατί ο καθένας ισχυρίζεται ότι αυτός θα κάνει καλύτερα τη δουλειά  απο τους άλλους, οι οποίοι θα σας κοροιδέψουν, θα σας βάλουν ιμιτασιόν ανταλλακτικά και ανακυκλωμένα λάδια, οι τέντες δεν θα εφαρμόζουν, τα μπαλόνια θα ξεκολλάνε και τα σκάφη θα γεμίσουν αρουραίους και κοριούς γιατί δεν θα είναι..."ευγενή" τα παρκινγκ. Και εμείς λέμε ότι εντάξει, μπορεί να είναι κι έτσι (εκτός απο τους αρουραίους), γιατί κακοί επαγγελματίες υπάρχουν, ως γνωστόν, και στην ιατρική, τη νομική και την πολιτική, ας μην στοχοποιούμε τους πλαστικατζήδες. Απλώς είναι τώρα μια ευκαιρία για ξεκαθάρισμα, έτσι ώστε οι κακοί και ατζαμήδες τεχνικοί να εκλείψουν, ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ. Ετσι δεν θα υπάρχει πια λόγος να αναζητά ο ιδιοκτήτης σκάφους (που έχει δει το εισόδημά του να μειώνεται δραματικά) τον φθηνότερο μάστορα π.χ., αφού και ο εξουσιοδοτημένος μηχανικός πλέον θα έχει προσιτές τιμές εργασίας (μόνο για τα γνήσια ανταλλακτικά δεν συστήνουμε οικονομία, αλλά οι τιμές τους είναι θέμα αντιπροσωπειών. Προτείνουμε να τις μειώσουν). 
  Εν κατακλείδι, ο κάθε επιχειρηματίας ας ζητά όσα θέλει, η "δύναμη" όμως βρίσκεται στα χέρια και στο μειωμένο εισόδημα του καταναλωτή- ιδιοκτήτη σκάφους, στα δικά σας τα χέρια. Ο νόμος της αγοράς δεν επιτρέπει σε κανένα να διατηρεί υψηλές τιμές τη στιγμή που οι πελάτες του "φτωχαίνουν". Ας πάρουν λοιπόν οι πελάτες αυτοί ένα σχετικό "ρίσκο" εγκαταλείποντας το γνώριμο αλλα ακριβό περιβάλλον τους και αναζητώντας κάποιον άλλον επαγγελματία πιο κοντά στις σημερινές τους δυνατότητες και στη νέα Ελληνική πραγματικότητα. Και να ξέρετε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν εξαιρετικοί τεχνικοί και επιχειρηματίες, που με πολύ λογικές τιμες και με προσφορές, παρέχουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Αναζητήστε τους, φυσικά με δική σας κρίση και ευθύνη (αυτό το ξεκαθαρίσαμε στον τίτλο), προσφέροντας οικονομία στη τσέπη σας και βοηθώντας στην αναμόρφωση αλλά και στην εκλογίκευση χρεώσεων του κλαδου του αγαπημένου σας χόμπυ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου