Οπως είχαμε προαναγγείλει, η πρώτη δοκιμή της νέας κόμπακτ, ελαφριάς αλλά και πολύ δυνατής Yamaha F 200, θα αποτελέσει και το πρώτο "τεστ" του νέου διαδικτυακού μας περιοδικού, το οποίο φιλοδοξεί να ξεπεράσει κατά πολύ την επιτυχία που σημείωσε το ΦΟΥΣΚΩΤΟ τις δεκαετίες του '90 και 2000, για δύο λόγους: Ο πρώτος, καθοριστικός και ουσιαστικός, είναι η πολλή και σκληρή δουλειά, καθώς και η υψηλή ποιότητα (γραφής, ανάλυσης και εικόνας) που όντως αναγνωρίζεται απο όλους (απο..."δόξα", κανένα παράπονο: Εισπράξαμε, και εισπράττουμε, άφθονη). Και ο δεύτερος λόγος για τον οποίο είμαστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ ότι, αναλογικά πάντα, το νέο μας ηλεκτρονικό πόνημα θα ενθουσιάσει και θα γίνει κι αυτό μοναδικό όπως και το περιοδικό, είναι η ελεύθερη πρόσβαση που θα κάνει γνωστή τη δουλειά μας σε ένα μεγάλο κοινό, το οποίο, συνηθισμένο στο διαδίκτυο, δεν αγόραζε περιοδικά* για την ενημέρωσή του. Έτσι, στις 28 Μαίου δοκιμάζουμε τη νέα εξωλέμβιο στη θαλάσσια περιοχή της Τζένοβα, στις 30 έχετε τις πρώτες εντυπώσεις και εικόνες, και την 1η Ιουνίου την "έκπληξη", πάντα με ένα "κλικ", φυσικά με ελεύθερη πρόσβαση. Μας αρκεί η προβολή που θα μας δώσουν οι ικανοποιημένοι επισκέπτες- αναγνώστες.
Δημ. Παπ.
*...και πολύ κακώς δεν αγόραζαν περιοδικά, τουλάχιστον σε ότι αφορά τα σκάφη αναψυχής, γιατί τα δύο τελευταία χρόνια δεν έχουμε δεί και κάτι δωρεάν στο διαδίκτυο που να μας αρέσει, ή που να μας κινήσει το ενδιαφέρον έστω. Το μόνο που αφθονεί είναι τα -συνήθως ερασιτεχνικά- δελτία Τύπου των εταιριών, τα οποία και προβάλλουν οι διαχειριστές των διάφορων ιστότοπων, προσβλέποντας σε κανένα μπανεράκι διαφήμισης που θα αφήσει κάποιο πενηντάρικο για να "τσοντάρει" στο όποιο άλλο εισόδημα, μέχρι να περάσει η κρίση. Όμως, η αναδημοσίευση δελτίων Τύπου που εξυμνούν με την ίδια δύναμη και πάντα στον υπερθετικό και την Γιαπωνέζικη εξωλέμβια αλλά και την Κινέζικη-Κινέζικη που υπόσχεται να κάνει αλοιφή τα γρανάζια της ρεβέρσας στο πρώτο απότομο κομπλάρισμα, δεν είναι "ενημέρωση", πόσω μάλλον "δημοσιογραφία". Εμάς απο την άλλη, μας ξέρετε: Το άριστο είναι άριστο, το καλό είναι καλό, και το φτηνόπραγμα σπανίως συμφέρει ή αξίζει να αγοραστεί. Έτσι τα λέμε, και σε όποιον αρέσει. Αλλά στα έντυπα περιοδικά, υπάρχει ανάλυση των θεμάτων καθώς και φωτογραφικό υλικό που είναι δύσκολο να "απλώσει" και να αναδειχθεί στις οθόνες των tablet και των laptop. Γι' αυτό άλλωστε σε όλο τον κόσμο τα περιοδικά χόμπυ και μηχανοκίνησης πηγαίνουν μια χαρά, και το πρόβλημα το έχουν οι εφημερίδες και τα πολιτικά περιοδικά που προσφέρουν μόνο ενημέρωση. Αυτό το πιστεύουμε ακράδαντα και θα το δείτε στη πορεία. Τώρα, το ότι το "δωρεάν" το...προτιμούν περισσότεροι, εντάξει, το ξέρουμε, και θα τους καλύψουμε την 1η Ιουνίου.
Δημ. Παπ.
*...και πολύ κακώς δεν αγόραζαν περιοδικά, τουλάχιστον σε ότι αφορά τα σκάφη αναψυχής, γιατί τα δύο τελευταία χρόνια δεν έχουμε δεί και κάτι δωρεάν στο διαδίκτυο που να μας αρέσει, ή που να μας κινήσει το ενδιαφέρον έστω. Το μόνο που αφθονεί είναι τα -συνήθως ερασιτεχνικά- δελτία Τύπου των εταιριών, τα οποία και προβάλλουν οι διαχειριστές των διάφορων ιστότοπων, προσβλέποντας σε κανένα μπανεράκι διαφήμισης που θα αφήσει κάποιο πενηντάρικο για να "τσοντάρει" στο όποιο άλλο εισόδημα, μέχρι να περάσει η κρίση. Όμως, η αναδημοσίευση δελτίων Τύπου που εξυμνούν με την ίδια δύναμη και πάντα στον υπερθετικό και την Γιαπωνέζικη εξωλέμβια αλλά και την Κινέζικη-Κινέζικη που υπόσχεται να κάνει αλοιφή τα γρανάζια της ρεβέρσας στο πρώτο απότομο κομπλάρισμα, δεν είναι "ενημέρωση", πόσω μάλλον "δημοσιογραφία". Εμάς απο την άλλη, μας ξέρετε: Το άριστο είναι άριστο, το καλό είναι καλό, και το φτηνόπραγμα σπανίως συμφέρει ή αξίζει να αγοραστεί. Έτσι τα λέμε, και σε όποιον αρέσει. Αλλά στα έντυπα περιοδικά, υπάρχει ανάλυση των θεμάτων καθώς και φωτογραφικό υλικό που είναι δύσκολο να "απλώσει" και να αναδειχθεί στις οθόνες των tablet και των laptop. Γι' αυτό άλλωστε σε όλο τον κόσμο τα περιοδικά χόμπυ και μηχανοκίνησης πηγαίνουν μια χαρά, και το πρόβλημα το έχουν οι εφημερίδες και τα πολιτικά περιοδικά που προσφέρουν μόνο ενημέρωση. Αυτό το πιστεύουμε ακράδαντα και θα το δείτε στη πορεία. Τώρα, το ότι το "δωρεάν" το...προτιμούν περισσότεροι, εντάξει, το ξέρουμε, και θα τους καλύψουμε την 1η Ιουνίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου