Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

NEA YAMAHA V6 4.2 300 - NEO SCORPION 860 Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ (ΚΑΙ) ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ!

  


  Έχει συμβεί και στο παρελθόν. Και συμβαίνει ακόμα, εντός και εκτός: Εμφανίζεται κάποιος δυνατός, νέος, υπερκινητήρας και λόγω συγκεκριμένων εμπορικών σχέσεων της αντιπροσωπείας (ή του εργοστασίου), κάνει την πρώτη του εμφάνιση σε σκάφος που δεν έχει τα ανάλογα προσόντα, όσον αφορά τις επιδόσεις του. Έτσι, τα πρώτα reports είναι μάλλον “απογοητευτικά”, δείχνοντας μέτριες επιδόσεις και “τσιμπημένη” κατανάλωση, οπότε, σου λέει ο άλλος, “ποιός ο λόγος για την τόση φασαρία περί τεχνολογίας και δύναμης;”. Δηλαδή, μιά νέα 300άρα όπως η Yamaha V6 4.2, που υποτίθεται ότι παρουσιάστηκε για να είναι καλύτερη από τον ανταγωνισμό, τι πρέπει να κάνει στην πρώτη της παρουσίαση; Να αποδείξει π.χ. ότι μπορεί να κινήσει αξιοπρεπώς ένα πλαστικό fishing των 2,5-3,0 τόννων με 32 κόμβους και 1,8 λίτρα το μίλι, ή να κάνει ένα RIB 8,5+ μέτρων “να πετάξει” πάνω από τους 50 κόμβους με κατανάλωση 1,07 lt/n.mile;; Και στις δύο περιπτώσεις ο κινητήρας θα είναι αξιοθαύμαστος, αλλά ποιά είναι καλύτερη για το λανσάρισμά του;
  Εν πάση περιπτώσει, στο επόμενο τεύχος του περιοδικού “ΦΟΥΣΚΩΤΟ” (δεν είναι κακό να επαναλάβουμε: “του μοναδικού περιοδικού για φουσκωτά σκάφη στην Ελλάδα, και του μοναδικού εντύπου θάλασσας γενικώς που δίνει ΜΑΧΗ για τον κλάδο θαλάσσιας αναψυχής) υπάρχει το (νέο!) Scorpion 8.60 με την Yamaha V6 4.2 300, που απέδειξε: α) ότι είναι (έγινε;) “άλλο” σκάφος, και β) ότι όταν “ταιριάζει” σκάφος και κινητήρας, το αποτέλεσμα είναι υπερ-θετικό και για τα δύο.
  Περισσότερα στις 12 Αυγούστου στο νέο τεύχος, και μαζί με την κυκλοφορία του θα αναρτηθούν στο fouskoto-mag.blogspot.com και video από τα τεστ που δημοσιεύει! Εντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος σε αγαστή συνεργασία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου